Recenzie (828)
Dexter (2006) (seriál)
Český soudní srandasystém, s tresty typu 10 let za vraždu (za slušné chování odkráčíš po pěti), by takového DEXTERa potřeboval jako sůl! Navíc si došlápl i na piráty silnic (pěkně šup s nimi do klobás:), za což body k dobru. Všechny ty nudné kriminálky Las Vegas, Miami, New York, včetně všech Kůstek, běžte se bodnout! Toto je super seriál. Nevadí mi ani, jak tu kdosi napsal, nesympatický herec. Naopak. dost bylo napomádovaných seladonů s xichtíčkem jako z BH 90210. Lidi, podívejte se aspoň na celou první sezónu, pak hodnoťte. Napsat že je ten seriál kravina a přitom se přiznat, že jste viděli jeden, dva, tři díly?? Že v něm není napětí? Že je to nuda? Že není vtipný? Samé nesmysly. Pusťte si celou první sezónu a pak suďte. Ten seriál je geniální - absolutně není o nechutnostech. Je jen a pouze o vtipu, o napětí, o dobrém scénáři. Pokud vás první díl neoslovil, pusťte si díl č.5 - Americký sen. Od dalších dílů se již neodtrhnete a vrátíte se s chutí i na začátek celého seriálu. A že hlavní hrdina není sympatický? Věřte mi, že po první sezóně bude!
Agent (2007) (seriál)
TOP seriálek. Všech těch splývajících kriminálek Las Vegas, New York, sběratelů kostí a Simírů bylo až nad hlavu.
Cesta (2009)
Perfektní film o budoucnosti lidstva, která nás jednoznačně čeká, jakmile dojde ropa. Přesně tam míří svět. Jen ten "happy end" se asi v reálu konat nebude. Skončí to tak, že se ten chlapec prostě zastřelí, žádná rodinka, žádná budoucnost. Bohužel. :(
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Jen stín původního filmu. Lay's vraždí lidi.
Spojenec (2006)
Konečně něco originálního. Ale vlastně .... ve filmu "Bezva finta" říkal Belmondo, že jedním z plánů na únik by mohlo být protáhnout se klíčovou dírkou nebo převléci všechny za klauny. Tady to jen zrealizovali - ty klauny. Klíčová dírka je zatím u ledu. :)
Prokletí domu slunečnic 2 (2009)
Nebýt toho zpackaného konce, dal bych 4 hvězdičky. Konec filmu, kdy strašák ohrožuje rodinku ve stylu terminatora, je totální zhovadilost. Celý film má bezva atmosféru, jeho konec je ovšem k smíchu.
Život po živote (2009)
Nahatá Ricci.
Posol: Príbeh Johanky z Arku (1999)
Evropané již dávno neumějí. Bohužel.
Čínsky mesiac (1994)
Bezva film. Jen jeho závěr primitivní, nepromyšlený.
Honba na čarodejnice (2011)
PERFEKTNÍ! Konec mohl mýt vymyšlen lépe, jinak se mi to líbilo. Škoda, že film nebyl delší, našlápnuto na totální pecku totiž měl. Dám 5 hvězd a basta! ;)