Obľúbené filmy (10)
Gia (1998)
Naprosto šokující necenzurovaný příběh jedné krásné mladé ženy...
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Je to naprosto úžasný film o dívce, která jednouduše uniká do vlastní pracně vytvořené reality, romanťárna jako hrom :) Audrey předvedla skvělý výkon.
Predvianočná nočná mora (1993)
Timova hororová klasika aneb děti, pojďme se bát :)
Láska nebeská (2003)
Veľká ryba (2003)
Tento film není akční, nesedíte u něj a s napětím neočekáváte až skončí a jak, ale když už se to stane, opravdu to stojí za to.
Narušenie (1999)
Angelina Jolie - oscar za vedlejší roli
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
REC (2007)
Rádi se bojíte? Pak koukněte na REC, tento horror není plný nechutných a krvavých scén, kde si musíte zakrývat oči a je vám blbě z toho co vidíte, než z toho co se ve filmu děje ba naopak. Budete plní napětí a žaludek se vám bude svírat hrůzou, za podívání ještě stojí americká verze filmu s názvem Karanténa.
P.S.: Milujem ťa (2007)
Gerry, taky tě miluju.... ;) A teď vážně... pro mnohé ubohej doják, pro mě mnohem víc. Kdo četl knihu tak ví, že filmový příběh byl o mnoho ochuzen a byl příšerně okopán, ale podstata zůstala stejná a to je důležité. Nejdraději bych řekla, že kdo to dokouká bez jediné slzy, nemá srdce... Bohudík každý není takový suchar jako já. Z čisté lásky dávám *****
Donnie Darko (2001)
Výborný film, jednoznačně chce shlédnout vícekrát než jednou, neříkám že ho napoprvé nepochopíte, ale napodruhé už vám připadají jednotlivé útržky přesnější a mnohem lépe zapadají. Mám ráda tenhle typ filmů, v průběhu vás sice z gauče nezvedá, ale na konci téměř padáte ze židle :)