Posledné recenzie (6)
Je treba zabiť Sekala (1998)
Dle mého názoru úžasný film. Stručný, jasný, nepřekombinovaný, nezaobalený do moderních vycpávek a přesto nezapomenutelný. Hereckým výkonům věřím, scénář nemá hluchá místa, děj graduje a scéna v kovárně mezi Baranem a Sekalem je téměř dokonalá. Konec filmu, ze kterého vám bude špatně ještě dlouho poté, z toho však dělá hodně nezapomenutelný kousek.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Dvě zabitý hodiny života. Ve zkratce? Chlap balí holky, chlap vraždí holky, chlap balí holky, chlap je zabit holkama, to vše doplněno o kecy, který ze všech ženských dělají nadržený kurvy a scény létajících rukou, nohou a hlav. Někdo může namítnout, že to je prostě Tarantino, ale ačkoliv tohohle režiséra občas fakt žeru, tohle byl krok hodně vedle.
Zázrak na 8. ulici (1987)
Krásná rodinná oddechovka, ke které se člověk vrací. Děj je sice předvídatelný od prvních 5 minut, ale film se nesnaží tvářit, že tomu bude jinak. Mimozemšťani jsou roztomilí, ale ne až tak vtíravý, aby se vám snažily zahrabat pod kůži; postavy předvídatelné, ale ne černobílé, především dvojice v hlavní roli by si zasloužila palec nahoru. :)