Posledné recenzie (34)
Colette (2013)
Otřesný! Téma koncentračních táborů, zvěrstev, která se tam děla a lásky dvou židů, kteří si mezi sebou šuškají a i š.kají prostě nejde dohromady! A ten postprodukční dabing? Hlasy se nemění, celý film zní monotónně, nejsou v tom žádné city, prožívání... tohle téma mě dost zajímá a nemám ráda českou kinematografii, ale riskla jsem to... no, udělala jsem chybu a ráda bych si vymazala z hlavy, že jsem tohle kdy viděla..
Národ Z (2014) (seriál)
Nevím, proč má tenhle seriál tolik odpadu, ještě že jsem nedala na hodnocení. Jelikož jsem fanda zombie filmů a seriálů, a WD už jde spíš z kopce, Z nation je skvělým povyražením v tomhle žánru. Je tam pořád hodně akce, humoru i napětí. A to, že občas něco nedává smysl... bože, vždyť je to seriál o zombíkách...
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Jednička jako celek víc šlapala, u dvojky se mi nelíbil moc ten začátek, ale jak dojde na pomstu, začne šlapat stejně jako jednička a je i o dost nechutnější :D