Obľúbené seriály (10)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Červený trpaslík (1988)
M.A.S.H. (1972)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Okresný prebor (2010)
Fringe (2008)
Hra o trůny (2011)
Kdo se v tom má, sakra, vyznat.........
Kosti (2005)
Prípady 1. oddelenia (2014)
Salamandr (2012)
Mně ten závěr nějak nepozdával. Jak to všechno šlo 10 dílů krásně pomalu, tak poslední dva díly prostě zrychlily a všechno smázly............. ale celkově hodně dobrý