Recenzie (74)
Earth (2007) (TV film)
Naprostá nádhera!
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Nechápu to, asi jsem na tohle už moc mladej.
Muži v čiernom 3 (2012)
Hroznej blázinec! Výbornej scénář, parádní zápletka, skvělá akce, já jsem naprosto spokojenej!
Diskopríbeh (1987)
Chápu, že pro někoho, kdo nemá rád písničky MD, to musí bejt očistec, ale mě jeho písničky bavěj, k tomu supr duo Potměšil - Hrušínský, já jsem byl nad míru spokojenej!
M.A.S.H. - Dovidenia, zbohom a amen (1983) (epizóda)
Velký emoce pro každýho, kdo sledoval seriál.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Super scénář, člověk je napnutej celou dobu, perfektní efekty, tohle se povedlo fanstasticky!
Ružový panter (2006)
Ta hvězdička za to, že se člověk i párkrát zasměje, ale celkově jsem se těšil, až ten film skončí. Hrozně mě vadilo to, jak ten Clouseau mluvil, nepřišlo mě to ani vtipný.
Tele Tele (2000) (relácia)
Vždycky to dokázalo pobavit, samozřejmě ne všechno se povedlo...
Tankový prápor (1991)
Donutil nezklamal, zbytek mě ale celkově nějak moc nebavil.
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Hodnotím to z hlediska kriminalistického, nekoukám na to jako na politickou propagandu.