Recenzie (295)
Prerušený kruh (2012)
Človek má po tomto filme sa buď ísť pohojdať na mašli alebo si dať spraviť ďalšiu kérku... jo, a šukačky boli aspoň trochu uveriteľné.
Temný prípad (2014) (seriál)
Ťahá sa to ako sopel z nosa... skrátiť o polovicu (alebo aspoň o dva diely) by tomu neuškodilo. Matthew ako keby lajtovo zahral toho hivíka, za ktorého získal Oscara-aspoňže tu bol o niečo pozerateľnejší a nie až tak vlezlý a otravný. Same shit anyway. Čo sa vraždy týka, dosahovalo to priemernosť bežnej večernej kriminálky. Už keď chcelo HBO natočiť niečo tak dlhé a suché, malo tomu dať aspoň poriadny motív, a nie wanna-be okultistickú obetu, ktorá len zakrýva nechutnosti a fetiše miestnych pohlavárov. To už tu bolo a niekoľkokrát. Záver v špitále strašne patetický... A tá galaktická špirála, to malo zas čo znamenať? Už aj scenárista si fetol z toho práškového cukru čičo? Každopádne súhlasím s verbalom, je to nadhodnotené.
The Maker (2011)
DEADline mindfcuk... wow!
Predĺžený víkend (2013)
Kind of nuda...
Klub poslednej nádeje (2013)
Ďalší film, u ktorého nechápem tú cenu akadémie... nudaaaa!! Letná farbičková Crayon ma tu iba bavil/a, toť vsio. Tam vlastne smerujú obe moje hviezdy (jedna jemu a jedna jej).
Pozdravy zo spermobanky (2013)
Ja už si ani nepamätám, čo sa v tom filme dialo...
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Neviem, či toto raz v budúcnosti dám svojim deťom čítať za trest alebo za odmenu. Lebo pri knihe som mala plné gate... film o niečo slabší, ale stále kvalitka. Ten šuflík s gombíkovými očami a kovová ruka ma desia dodnes O_o
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Nebyť tej poslednej série s mladými študentami.... tak aj tak hodnotím plný počet! --- "What has two thumbs and doesnt give a crap?" Bob Kelso
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Celý film môžem premeškať, keď to beží v telke... ale VŽDY si vyčíhnem tú scénu, kde na konci Gandalf zjazdí ten strmák na koníkovi a za ním banda Eómerovcov s ranným slnčiskom v chrbtoch... zimomriavky porád päť minút. Zakaždým. A to je teda umenie spraviť takú silnú scénu, čo má také účinky každý jeden raz. No a zvyšok filmu, jasné, super. Druhé diely už pravidelne bývajú slabšie ako prvé a menej dramatické ako posledné. Ale nesmú chýbať :P
Grandhotel Budapešť (2014)
Trochu viac bizarnosti, humoru, hlášok a absurdity a bolo by to dokonalé. A menej tých Gustavových kvetnatých rečí a nezmyselnej poézie...Super strelený OST, úžasné postavičky. Ozaj, cez koľko dekád sa ten príbeh rozpráva? **odratávam na prštekoch: slečna s knižkou, starý spisovateľ, mladý spisovateľ a starý Zero, mladý Zero... Štyri?** Budem si to musieť pozrieť ešte raz, no nie hneď... 80%