Recenzie (154)
Farma (2003)
Celkom dobrý thriller ktorý stojí predovšetkým na hereckom výkone Colina Farrella. Ten dokonca v hraní poráža aj Pacina!
Flintstonovci (1960) (seriál)
najlepši kresleny seriál všetkych čias!
Forrest Gump (1994)
BEZ CHYBY!
Futbaloví chuligáni (2005)
RIADNA RUBANICA!
Grizzly Man (2005)
tak tento dokument mal ovela najviac...vsetko sa pokazilo podla mna len vdaka tomu obsadeniu...Timothy Treadwalle ktory vsetko spískal mi bol vrcholne nesympaticky...no a ten zaber na jeho rodicov ktory stoja pred domom a drzia v ruke americku vlajku.. to mi do nadherneho dokumentu o prirode absolutne nepasuje...inak zabery s medvedmi bolu super! len kvoli nim davam tie tri hviezdicky! a preto len tri lebo ich bolo zufalo malo!
Halloween: H20 (1998)
TERMINATOR DVOJKA NA TEENAGERSKY SPOSOB:)
Hellraiser (1987)
celkom dobry horor. miestamy drsny ale to robi z hororu horor.
Herkules v New Yorku (1970)
je to strašna blbosť...dve hviezdičky davam za Arnolda, lebo si to zaslúži....je to fakt gigant! ukazal tu asi najväčšie svaly zo všetkych svojich filmov!
Hra na plač (1992)
tak to bol po dlhšej dobe dalši vynikajuci film...skvely zamotany príbeh ktorý spája drsnu temu IRA s citlivou láskou...režisér Neil Jordan a predstaviteľ hlavnej úlohy Stephen Rea vedú tento film profesionálnymi krokmi...najväčší dojem na mňa ale urobila prvá polhodina rozhovoru teroristu s vojakom...Mala rola Forresta Whitakera je ako ušita tomu hercovi na telo...dokáže perfektne stvárniť drsňaka a citlivú dušu...za zmienku stojí aj Jaye Davidson..
Hriešny tanec (1987)
najlepsi tanecny film! pomada sa nechyta...