Recenzie (64)
Kung Fu Panda 4 (2024)
Viděno v kině, za mně úplně fajn. Bavil jsem se, záporná postava byla zase o něco lepší než ti předešlý. Spousta vtipných momentů, bezva hlášky dračího bojovníka i mistra Šifu :)))) a líbilo se mi konečně, že tvůrci rozsekli co to je vlastně za zvířátko..... Nový dračí bojovník dle očekávání, ale tu zápletku podrazu jsem nečekal :))) 5* , DreamWorks opět nezklamali!!
Pobrežná hliadka (2017)
Tento film řadím do kategorie 'jednou a dobrý..... '
Navždy v mojom srdci (2010)
Je odpoledne, zima, prší..... Ani tento film nezlepšil tento nečas! Divný film....
Ženy a život (2022)
Stará garda již vymírá. Ať je jim zem lehká.... Jděte do prdele!!!!!! Sračka bez nápadu
Oblačno, miestami fašírky 2 (2013)
Jednička super, tohle naprostý opak... Velmi slabé!
Úžasný Bulk (2010)
Perfektní příběh s perfektními efekty. TOP herci, TOP střih..... TOP sračka
Kniha džungle (2016)
Krásné, poučné, zábavné, pro milovníky zvířat prostě wow..... Efekty dechberoucí. Dá se udělat ještě něco lepšího? Neuvěřitelně živé a propracované! A výběr jediného živého herce vyšel na jedničku! 5* není o čem
Free Guy (2021)
Divný, pošahaný a postradatelný snímek. Za efekty dvě hvězdy, za chlápka v modrém jedna hvězda.
Uncharted (2022)
Ten kdo nehrál hru, musel být s filmem spokojený. Já ji hrál a je tady dost odlišných prvků. Nathan a Sully byli skvělí tým, nejebali jeden do druhého skrz důvěru. Chápu, že Wahlberg je značka, ale proč zrovna on hrál Sullyho? Úplně mimo..... Hra byla mnohem obsáhlejší, ale chápu nacpat do dvou hodin, nemožné, taky jsem to nehrál jen dvě hodiny :))) a ta zaporačka byla úplně na hovno..... Snad bude pokračování stát za to ;) prozatím 3*
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Těch 57% mi bylo vážně podezřelých... Skvělá akční nálož, skvělé hlášky a pořádná prdel. Bavil jsem se skvěle až do konce!!!