Recenzie (454)
Moja prvá láska (1991)
moje první láska se léty stala jednou z mých největších lásek....:)
Cesta do stredu Zeme (2008)
v 3D by tahle kravina měla jen další rozměr.. nic víc..
Jonah Hex (2010)
přiznávám, že ta prostřední hvězdička je čistě onanistická záležitost pro joshe brolina.. achach.. ten nevyužitý potencionál spalujícího charisma!
Resident Evil: Afterlife (2010)
tak nevim.. mám se těšit na 21. sérii resident evil, když z posledního dílu mi utkvěla v hlavě pouze ta deštěm zmáčená japonka s pruhovanými silonkami a sexy lodičkami...? příští díl už asi vynechám.. (to už si říkala o tomhle, míšo!!)
Decká sú v pohode (2010)
miluju filmy, při jejichž sledování si přijdu, jako když mě polévají živou vodou.. všechno je tu nesmírně opravdové.. skutečné a silné.. a miluju lesby!:-)
Skutočná guráž (2010)
opravdová kuráž je opravdu dobrej a poctivej film a já mám dobré a poctivé filmy ráda.. jen mi pořád nejde pod fousy ten matt damon.. né že by se nehodil na roli texas rangera.. já si spíš myslim, že ten kluk se na herectví nehodí vůbec..
Kniha prežitia (2010)
kdyby eli nesl něco smysluplnější.. vodu.. nebo listinu základních lidských práva a svobod.. jistě by v mých očích celá tahle anabáze s cestou na západ dostala hlubší rozměr..
Bezpečné miesto (2007) (TV film)
asi tak horor a mysteriózní jako já emo.. nebo že by se snad nějaká americká madame rosamunde pilcher dala na psaní strašidelných romancí?
Vlkolak (2010)
...a agent smith řádí v blackmooru dodnes...
Mechanický pomaranč (1971)
jistěže mechanický pomeranč JE vrcholné dílo.. vrcholné dílo mistra anthonyho burgesse!!!