Obľúbené seriály (10)
Perníkový tatko (2008)
Hra o trůny (2011)
Černé zrcadlo (2011)
Top top top,jinak to popsat nelze. Originální seriál s malými sériemi působící jako samostatný filmy,tudíž nenavazující na sebe,ale určitě spolu související. Opravdu zajímavý náměty možná z ne až tak sci-fi budoucnosti, poslední série 100%.
Homeland - Zradca (2011)
Po dlouhé době seriál, který mě zaujal svým tématem a vztáhl mě do celkové atmosféry.