Recenzie (1 018)
Legenda (1985)
Nízké hodnocení je absurdní. Tohle je film mého dětství. :-)
Obušok, z vreca von! (1955)
Mám to na kazetě a jako mladší jsem to viděl snad 20x =)
TNA Wrestling: Best of 2009 (2010)
TNA byla do roku 2009 to nejlepší co americký wrestling mohl nabídnout.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Skvělá komedie u které se odreagujete. Jim dokáže po humorné stránce zahrát opravdu cokoliv a více než ňoumovi co si nechá vše líbit a se kterým každej vejebe, se mi více zamlouval nabroušenej týpek, který jde na věc a jenž se pere jako opice z cirkusu.
Súmrak (2008)
Dobře, nebudem zlí. Když to vezmeme z hlediska žánru romatického, tak je to slušný průměr, ale pokud na to začneme hledět coby hororového žánru, tak je to totální hovadina urážející vše, co tak pilně budovaly legendy hororu v 20.století. Takže musíme jít zlatou střední cestou a výsledek není zase tak zlý. Určitě nepatřím k těm, co by si vyškrábali po projekci oči.
Wrestler (2008)
Tak tenhle film mě dostal do kolen ! Tolik bolesti jsem ve filmu ještě neviděl. Mickey ve své životní roli a pořád fešák. Když má někdo ztvárnit wrestlingovou trosku a dát toho všechno, tak právě Mickey Rourke. Jediné co mě trošku mrzí je ten konec, který je celkem i neukončený, ale více méně, film pro hlavního hrdinu húř skončit nemohl. Zajímalo by mě, jak by film vypadal, kdyby byl obsazen N.Cage.
Predátor 2 (1990)
To nízké hodnocení nechápu. Ná jedničku to sice nemá, ale pořád to není na tak nízký hodnocení. Pro mě to byl MEGA zážitek a nemůžu se dočkat Predators. Danny Glover sympaťák a to odlišné prostředí bylo fajn.
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Rozhodně lepší, než předchozí díl, ale pořád je to na kýbl.