Recenzie (165)
Kam orli nelietajú (1968)
Něco jako James Bond za 2 sv. války.
Macko Puf: Krv a med (2023)
🫣 dost brutální horor. Jen pro silné nátury a to já nejsem 😂
V bolestech (2013)
Po půl hodině jsem to naštvaně vypnul nebudu sledovat přiblblé youtubery. Za pár dní jsem byl u kámoše v Garage ten řekl ať se dodívám že pak je to dobré a měl pravdu. Ten upír neměl chybu.
Invaze zlodějů těl (1978)
2,5 ☆
Nevesta Re-animátora (1990)
Zjistil jsem že nemám ohodnoceného Re-Animatora, před mnoha lety jsem tuto trilogii měl na videokazetách, to byla zlatá éra hororových komedií. Tak si říkám chce to Návrat Re-Animátora podívam se znovu, ale dnešníma očima. Pobavil jsem se skvěle. Tenkrát bych hodnotil asi víc, nicméně zub času Re-Animatorovy nic neubral.
Let číslo 93 (2006)
Když tolik oveček dalo ⭐⭐⭐⭐⭐ takovému blábolu já jakožto vlk musím dát 👎 ze stejných důvodů jako třeba jardoch nebo ChArLeNe, Echelon1, kyrtab, Lipi21,
Srdce lovce (2024)
Stupidní kdákovina stačilo 15 minut.
MP3, světová hudební revoluce (2018)
Jó to byly časy, taky jsem měl Napster 👍🏻
Skutečný Oppenheimer (2023)
Ameriko 👎 !
Mladá dáma (2024)
Vizuálně pěkný survival v pohádkovém prostředí. 2,5 ☆