Posledné recenzie (408)
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Nenapadá mě co vytknout. Jízda od začátku do konce.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
85 %, komediální akční jízda. Za mě super.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
85 %, za mě parádní akční jízda od začátku do konce.