Recenzie (778)
Zlomené mesto (2013)
Nudnejší krimi/thrillerík s takým obsadením tu už pekne dlho nebol. Slabá, veľmi slabá troječka, nazdar
Konečná (2013)
Určite lepšie ako som čakal:), spokojnosť! nazdar
Mother's Day (2010)
Tak vela nelogických a na hlavu postavených situácií, že z dobrého námetu vo výsledku len priemerík, nazdar
Metro (2013)
Ruský paškvil so všetkým čo k tomu patrí. Tomco neser mne:)! nazdar
Terapia láskou (2012)
Parádne osvieženie v týchto romanc/comedy nudných poamerikánskych vodách, plných prázdnot a blbých vtipov! Nazdar
Climb Dance (1989)
Pikes Peak since 1916, legend...daryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, nazdar
Hon (2012)
Paráda a chýbalo len veľmi málo! Vinteberg opäť nesklamal, a Mikkelsen istotka jak Vettel a redbull! "Scandinavian" tvorba u mňa jedna z top all the time, nazdar
Let (2012)
Leaving Las Vegas a velmi milé prekvapenie. Nazdar!
Ralph Rozbi-to (2012)
Konečne po dlhšej dobe fresh animáčik. A ako bonus skvelé danie poklony old school gameskam ;-), nazdar
Nič nás nerozdelí (2012)
Druhá polovica keď do toho začala strkať prsty ala "america", film stiahla skoro až na dno a absolútne mi ho zhnusila. McGregor na hodnotení tiež veru moc nepridal. Pôsobil lacno jak plasty interiéru vo fabii:). Trojka so silno odretými ušami, nazdar