Recenzie (778)
Cascada (2013)
hory a mesto 2014, https://www.youtube.com/watch?v=44ayeBc2hBI
Stratení Nomádi (2010) (TV film)
Už v roku 2010 bolo jasné, že o rastovi budeme ešte počuť a ďalšie roky to len potvrdili. Nazdar
Co všechno věděla Maisie (2012)
Ďakujem bohu za moje skvelé a šťastne mládí. Inak her.výkony aj obsadenie na jedničku, nazdar
Blízko od seba (2013)
meryl 5/5
Čaro prítomného okamihu (2013)
V šlapajách 500 days summer so skvelou Woodley, nazdar
V mysli (2013)
TOP of TOP, nechápem tie troječky v hodnotení. Zrejme veľa z hodnotení je od priaznivcov zimnej papučovej kultury, čo majú každé toto obdbobie svoju prdel luxusne zazimovanú v gaučoch. Nazdar!
Temný prípad (2014) (seriál)
Skvelé krimi, ktore Matthew-a vynieslo do oscarových výšin. Má to môj obľúbený filmový undergroudníkový smrádek, skvelú atmosféru, výborné obsadenie a následné jednoznačné bravooo. Pozor, hodnotená len prvá séria! Druhá zatiaľ len priemerných 3/5, nazar
Šmejdi (2013)
Poviem pravdu, po zhliadnutí pokazený celý zbytok dňa! nazdar
Špina (2013)
Priznám sa, dementnejší movie som už dlho nevidel a McAvoy ma ešte asi v živote takto neotravoval, ako tu. Som prekvapený týmto červeným čislam, nazdar
Vlk z Wall Street (2013)
V celku vydarený kúsok. Toto som si povedal pár minút po odchode z kina. Ale na druhy den som mal pocity z filmu o dosť vlažnejšie, a po niekoľkých dňoch, už úplne vlažné. Dosť tomu napomohlo aj to, ako som sa postupne začal dozvedať, že skutošný Belford bol podstatne väčší bezcharakterný pičiak ako by sa mohlo zdať, a ako bol vykreslený. O toto všetko tá prázdnota ešte viac narastala. Scorsese a leo majú určite lepšie esá v rukáve. Je pravda že dosť mojich movie hodnotených 3* sú na to oveľa horšie, táto trojka je ale znevýhodnená o A-čkový kabát. Po týždni mením hodnotenie na finálne 3 frčky. Nazdar