Recenzie (77)
Sprisahanie (2010)
Čekal jsem bitvy a krvavé scény, ale celý film se odehraje v několika místnostech.
Foylova válka (2002) (seriál)
Seriál s velmi originálním námětem. Až do jeho shlédnutí jsem si myslel, že za války kriminalita nebyla. Ale ona byla i mezi padajícími bombami.
United (2011) (TV film)
Jak to ti Britové sakra dělají? Mají pár liber, pár herců, žádné velké efekty ani masové scény a přesto natočí film, u kterého zůstanu přibitý celou dobu. TAKHLE se točí komorní drama.
Drsná Planina (1979)
Přestože natočen za dob komunismu a přestože o hlídání poválečné hranice, považuji ho za poměrně zdařilý. Tvůrcům se podařilo odstavit politiku stranou, což je jen dobře.
Pomáhať a chrániť (2011)
Být film ještě o trochu víc nekorektní, tak dávám za pět hvězdiček. Není nad to si pěkně zanadávat a utahovat si z předsudků.
Kovboji a votrelci (2011)
Harrison Ford věděl, proč nechtěl hrát s kloboukem. Sice se snaží, ale celý film jsem v něm viděl Indianu Jonese. Film je jinak ukázkou toho, jak by to nemělo vypadat- není to ani western, ani sci-fi, bohužel ani komedie. Zkrátka další pokus o drahou adaptaci, který nevyšel (být investorem filmu tak páchám rituální sebevraždu).
Aliens vs. Avatars (2011)
Doooost špatný. Vetřelec, který jako vetřelec nevypadá, "obrácený" avatar a obraz a úvodní scéna jak z deset let starého pornofilmu ("Jé, já si polila tričko červeným vínem, co s tím? No nejlepší bude, když si ho sundám").
Drive (2011)
Na tento film jsem se těšil z jednoho prostého důvodu- měla se v něm objevit Bobbi Starr. Neobjevila. Nicméně i přes to, že její scény byly vystřihány, je film naprosto dokonalý.
Megakrajta versus Gatoroid (2011) (TV film)
Špatný děj, špatné triky, špatná kamera. A policajtka s výstřihem jak pornoherečka. Je to prostě Asylum.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Hustokrutěmístopřísné. A cenu za nejlepší hlášku filmu získává Wolverin.