Recenzie (11)
Prípady 1. oddelenia - Rómeo a Júlia (2022) (epizóda)
Doposud nejlepší díl!
Prípady 1. oddelenia - Podnájomníci (2022) (epizóda)
Není čočka vařená, jako Čočka vařený... naprosto skvělý.
Uvězněni v čase (2007)
Tento film jsem doslova hltal....zahrávat si s časem se prostě nevyplácí.
Spravodlivosť - Episode 1 (2017) (epizóda)
Trošku utahaný, ale i tak 70%
Četníci z Luhačovic - Evička (2017) (epizóda)
Excelentní Karel Dobrý!
Návštevníci 3: Revolúcia (2016)
Konečně je to tu! Konečně komedie u které se směju a né jako ty americké rádoby komedie. Probudilo to ve mně neskutečnou nostalgií. Když se řekne návštěvníci vybaví se mi dětství. Hezkých 70%
Ego feat. Robert Burian: Žijeme len raz (2012) (hudobný videoklip)
Komerční srači.ka...klip nestojí opravdu za nic
Utrpení mladého Boháčka (1969)
Naprosto bezkonkurenční Lanďák.
Black Sabbath - Paranoid (1970) (hudobný videoklip)
Prostě pecka, k tomu neni co dodat.
Anton Špelec, ostrostrelec (1932)
Já ten kriminál nepřežiju :-D