Recenzie (35)
Lidská stonožka (2009)
Moc gore tady nenajdete, alespoň já ho tam nenašel, nějaké trhání zubů a porcovaní prdele nepovažuji za kdovíjaký odvaz, takže 2* za zpracování, režii, kameru a další takové ty věci. Ale pozor, třetí hvězda za neuvěřitelně charismatického Dr. Mengeleho a čtvrtá za ten úžasně zvrhlý námět! To by mě zajímalo co asi tak Tom SIx kouřil, když ho to napadlo? No v Nizozemí je to zřejmé.
Mesto bohov (2002)
Prostě nářez, nevím víc co k tomu říct. Jak už to tak bývá i Brazílie je země kontrastů a tady nevidíme to pozlátko, ale vidíme odvrácenou stranu, navíc úžasně chytře natočenou. Herci neherci hrají skutečně famózně, je to odhalené až na dřeň, ale film z takového prostředí nemůže být něžný a poetický.
Eragon (2006)
Cože? Jestli ze skvělé knižní předlohy bylo natočeno padesát stran tak kecám, prostě průser...
Jackass 3D (2010)
Na tomto díle mě baví hlavně intro, to bych si mohl pouštět pořád dokola. Jinak stejné jako jinde, tuhle partu prostě miluju.
Jackass 2 (2006)
To stejné jako u všech dílů, baví mě ta jejich volnost a touha nezastavit se před ničím, a navíc když je to nehorázná prdel?
Jackass: Film (2002)
Nechat mozek někde na procházce a vypnout...a kochat se 85 minut debilama, kteří udělají cokoliv a život umí žit, tak aby z něho vymačkali co nejvíc. Díky, že to mohlo vzniknout!
Eurotrip (2004)
Takové komedie mě prostě baví, pohled američanů na Evropu je vždy k popukání a když se přidá pohled na Slovensko, je už to opravdu moc. Má to spád, nenudí to a plus skvělý song a úžasně debilní Cooper.
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Prequel k seriálu mě opravdu bavil, ale ztratilo to něco ze seriálového drajvu a tahu na branku. Navíc od většiny mi nesedl Miroslav Krobot, který je pro mě prostě nesympatický a Pepika jsem si takhle rozhodně nepředstavoval, už jen proto, že v jednom díle je vedle urny s Pepikem i jeho fotka, kde je úplně někdo jiný, ale to tvůrci asi ještě netušili, že budou točit film. Ale byla to opravdu skvělá zábava a Ondra Vetchý zase exceluje.
Škola rocku (2003)
Film mých divokých, mladých let, který jsem viděl nesčetně krát. Skvělá hudba a dokonalý (!) Jack Black. I teď si čas od času pustím závěrečný song. Bylo by to na 5*, nebýt závěrečného zmoudření.
Metro (2004)
Viděno dávno a v 15 letech to na mě celkem účinkovalo, takže to hodnotím z tohoto pohledu. Z dnešního pohledu už mi to přijde nelogické a přehnané. Že by ve velkoměstě jako Londýn v noci nikdo nesledoval metro? Nikdo v něm nebyl? V noci jsem sice metrem v Londýně nejel, ale nemyslím si, že mohlo být uzavřené úplně. Ale bavilo mě to.