Recenzie (191)
Svadba naruby (1997)
Prudko opatrná gay komédia, zbavená čo len náznaku škandálnosti. Ale je dobre, že bola natočená, na svoju dobu bola takmer prelomová. Navyše, v hlavnej úlohe môj guy-crush Kevin Kline
Skvelí chlapci (2000)
Po Jayovi a mlčanlivý Bob vracajú úder je toto moja najobohranejšia VHSka. Budúci Iron Man a Spiderman spolu v jednom filme?? Pre gay decká bude ešte dôležitejší fakt, že obaja tu hrajú homos a ich filmové okolie to berie okej. 6hviezdu dávam za Marilyn Monroe a nadmerný pozitívny náboj
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Blabla bla. Blablabla. Michael Cera je chodiaca meme. Film, čo uspí aj besnú fretku
Šéfovia na zabitie (2011)
Keby šlo o 10 zlých šéfov, bola by projekcia vlastného šéfa do pozície toho na plátne týraného ešte ľahšia a príjemnejšia. Colin bol boží hajzlík a film má dobrý rytmus, i keď ku koncu trochu padá, podobne ako prsia Rejčl
Rozchod! (2006)
Dvaja naspreceňovanejší herci pokope! Mám pocit, že herectvo nechali počas celého natáčania doma
Ako uloviť družičku (2005)
Neznášam svadby a nemám rád Vóna. Film má, na romcom, originálny námet ale je presilený, ako vzpierač bez opasku
Polnoc v Paríži (2011)
Pri 2.pozretí som dostal zlý záchvat aniMcAdamstídy. Neviem, či sa mi ešte bude páčiť tak, ako kedysi v Notebooku. Marion a Paríž hrali fasa, ale čakal som od filmu viac ako opakovanie jedného nápadu
Santa je úchyl! (2003)
Hahaha, "odvážny" "humor" "pre dospelých"
Muž, ktorý zabil (2003)
Toto bol najhorší a najnabubralejší film, čo som videl v tom roku, ale hrá tám Kirsten Dunst, tak 1 hviezdička
Nigella Lawson vaří narychlo (2007) (relácia)
Mám len jednu výtku k /inak dokonalej/ Bohyni krásy a plodnosti Nigelle. Dáva do jedál málo tuku, cukru a čokolády