Recenzie (209)
Pomsta v mene dcéry (2014)
No co povedat ? .....VAU !...... Takto paradny film som uz s Dolphom nevidel moc davno ( Expend. sa nerata ). Skoda ze Tagawa nedostal viac priestoru ( suboj s Dolphom by ma znova potesil ). Takto by mal vyzerat poriadny akcny (video) titul aj dnes pani Seagal a spol !
Päť minút od neba (2009)
Po hereckej stranke je to OK, ale inak je to strasna NUDA !
Metallica: One (1989) (hudobný videoklip)
Moja oblubena vec od tejto kapely !
Michael Jackson: You Rock My World (2001) (hudobný videoklip)
Brando, Madsen, Drago..... parada !
Falošný diamant (1984)
Jasne ze to nie je zaner v ktorom chceme Stalloneho vidiet, ale na komediu je to celkom fajn.
Pitbull (2011)
Kedze tu hra take bojove ESO akym D.Bautista urcite je, cakal som viac z jeho umenia. I ked ma pribeh zaujal, chybali mi osobne suboje s ktorymi by Dave urcite nemal problem. Skoda ....
Attila (2001) (TV film)
Na TV-FILM ! urcite celkom slusne.
Poslední valčík (1978)
Aj ked hudobny zaner nie je moja salka kavy, vo svojej dobe to bolo urcite giganticke.
Vínne cesty Slovenska (2013) (seriál)
Pre mna ako fanusika vinnej kultury a ( viac-menej) zacinajuceho vinara je tato relacia velmi zaujimava. Len skoda niektorych az moc umelo nastavenych poz, bez nich by to bolo skoro dokonale. Samozrejme pre tych ktorym je vino len ako kazdy iny alkohol, tato relacia nic nepovie.
Death Racers (2008)
Dajaky sialenec si pozrel RALLYE SMRTI a urobil si vlastnu verziu !