Recenzie (29)
Údolie tieňov (2002)
Jenom masakr, hodně mrtvých a zpomalené záběry bez hluku bitvy za pasující hudby...A to se mi (ve válečném filmu) líbí..
Bastardi (2010)
Po dramatické stránce O.D.P.A.D!!! Ale po komedialní stránce to tak špatné není (ty přirozené cigánské hlášky :)... No prostě je to film pro puberťáky žádné dramo v tom nehledejte ani nenajdete...
Jimmy Neutron (2001)
Děti letící vesmírem na Ruském kole? Trochu absurdní, řekl bych.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Úsměvný, poučný, krásně navazující, jak puzzle do sebe pasující, příběh to jest.
Priatelia (1994) (seriál)
Podle mě, je to dost nadhodocené.
VyVolení (2005) (relácia)
1. rada byla skvělá, ale další stály za....Hovno.
Horton (2008)
Animovaný film pro !!!!!děti!!!!!....Co víc dodat.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Podle mě nejvtipnější serial na světě.... Viděny všechny 3 serie a na 4. se nemohu dočkat. Pořadí podle oblíbenosti postav: 1. Sheldon, Howard Wolowitz, Rajesh, Leonard, Penny.atd....
Simpsonovci (1989) (seriál)
Jooo pamatuju si, jak jsem ve škole nechodil na obědy a běhal každý všední den maraton domů, abych stihl tenhle genialní seriál, který je podle mě čím dál tím lepší....
Bojovníci (1979)
Tenhle film není v Čr moc známý, což je velká škoda.