Recenzie (251)
Vojna bohov (2011)
Dejovo je to neskutočná kravina, scenár je lacný a predvídateľný a dialógy sú trápne... s tým som však aj počítal a do kina som si išiel vychutnať to neskutočne epické 3D spracovanie a dobré efekty, ktoré splnili moje očakávania ;) ... 2D verziu by som však nepozeral
Obchodník so smrťou (2005)
Chytľavé, napínavé a fakt slušne spracované... strih, efekty, luxusné zábery predstavujúce krajiny tretieho sveta... Orlovmu bratovi sa nemuselo venovať až tak veľa pozornosti, no inak fakt podarené ;)
Podfu(c)k (2000)
Geniálne a nepredvídateľné od začiatku do konca... fakt výborný scenár... rovnako tak som si vychutnal hudbu (beatbox s flautou nemá chybu) a dobrý bol aj strih... cestovanie Londýn - New York bolo tiež skvelé :D ;)
Případ Kim Bok-Nam (2010)
V úvode spoznávame postavy, začína to vyzerať zaujímavo... neskôr sa dej presúva do vidieckeho prostredia na ostrove, kde začína časť filmu, ktorá nemá s úvodom absolútne žiadny súvis... následne sa tam dlho nič nedeje, veľa nudných dialógov a dobrý pocit z úvodu postupne opadá... Zaujímavá je až posledná tretina filmu, v ktorej si užijete napínavý krvavý masaker, no ani od toho si priveľa nesľubujte ;)
96 hodín (2008)
Primerané predstavenie postáv na začiatku, ľahký, nie príliš dlhý úvod... neskôr výborná, napínavá atmosféra, miestami som takmer nedýchal... jediný dôvod prečo nedávam 5 hviezdičiek je scenár, od ktorého by som čakal trochu viac.
Začátky (2010)
Suchý scenár, zívajúci prázdnotou a postrádajúci akúkoľvek myšlienku... toto bol veľmi zúfalý výkrik do tmy
Skyline (2010)
Efekty pekné, no to je asi tak všetko... ten scenár bol strašný grc.
Strom života (2011)
Statické, pekné, no nič nehovoriace a medzi sebou nesúvisiace, zábery naskladaného do jedného nezmyselného, mŕtveho celku. Atmosféra žiadna, dej žiadny... dávam jednu hviezdu za pekné zábery a dobrú hudbu.
Iná Zem (2011)
Aj napriek veľkému potenciálu na sci-fi, ostáva tento film na úrovni drámy, na pozadí ktorej sa postupne stráca geniálny, v úvode sľubne pôsobiaci, nápad so zrkadlovým obrazom Zeme. Hlavná dejová línia je postavená na emóciách, výčitkách svedomia a nenaplnených snoch Rhondy a jej vzťahu k Johnovi, čo jednoducho nestačí. Chýbalo mi tam viac postáv, nejaké oživenie scenára... miestami som sa nudil.
Cesta samuraje (2010)
Neviem koho sa tvorcovia snažili nakŕmiť tým lacným klišé, no ja som sa z toho nenajedol... Samuraj, ktorý odkráča z Číny do Texasu aby sa zmenil na Doktorku Quinnovú, ktorej kvetinkovú záhradku zničia kone a tak všetkých pozabíja - scenárista si buď nevzal prášky alebo si ich vzal priveľa... nebyť toho luxusného grafického spracovania tak neviem neviem... a pritom to začínalo tak sľubne... ivan bohatyr to vystihol dokonalo: "Kill bill zahrádkář a pipi dlouhá punčocha"