Recenzie (251)
Symptom Pandorum (2009)
Trochu pridlhý úvod, mohlo sa to rozbehnúť trochu rýchlejšie... neskôr celkom fajn atmosféra, no málo akcie... scenár primeraný, miestami až príliš okatý... aj tak sa mi to celkom páčilo :)
Rukojemníci (2011)
Dôkaz, že ak je scenár dostatočne predvídateľný, lacný a stupídny, tak nepomôže ani obsadenie ako Nicolas Cage, Nicole Kidman a Liana Liberato.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Nemôžem si pomôcť, ale ten dej bol neskutočne stupídny... Americký vojak, lietajúci ako opica a skrývajúci sa za super štít, na ktorom neostane ani škrabanec, nech ho trafí čokoľvek, to bolo ešte v pohode. Ale keď začali po sebe strieľať tie úboho spracované laserové lúče a Schmidt si stiahol tvár ako Reptile z Mortal Kombat, tak to už bolo moc... a to som si myslel, že škaredšie grafické spracovanie hlavy ako tej Ghost Rider-ovej už nebude, hold mýlil som sa, viď. červený trollface... a k americkej vlajke v každom druhom zábere, lacným dialógom a celkovému vymývaniu mozgov americkým patriotizmom sa radšej nevyjadrujem...
Freerunner (2011)
Dobrý strih, hudba, parkour mám tiež rád... ale ten scenár je fakt grc.
Burke and Hare (2010)
Príjemný britský humor, Simon Pegg nesklamal a výborná hudba v pozadí počas celého filmu... miestami to bolo možno trochu suché, no inak tomu nemám čo vyčítať ;)
Super (2010)
Vtipné, originálne a najviac ma potešilo, že celkom nepredvídateľné. Dobre som sa bavil a Ellen Page ako "kid sidekick" nemala chybu :D
5 Days of War (2011)
Dokonalé statické zábery z prírody s kvalitným hudobným podkladom, výborná atmosféra udržiavaná počas celého filmu... Geniálna výpoveď o tom, ako vojna zmení život obyčajných ľudí.
Život po životě (2010)
Dej sa vyvíjal príliš pomaly, veľa statických prázdnych scén... a vizuálne efekty? ak sa myslí tých pár rozmazaných flashnutí s čiernymi siluetami postáv, ten blur s bielim svetlom a tá voda na začiatku, tak nič moc teda... ešte aj ten scenár a dialógy boli tak predvídateľné, že koniec bol jasný už v úvode. Mňa to teda neoslovilo.
Kazateľ (2011)
Graficky pekne spracované s fajn hudbou v pozadí... no príliš priehľadné, lacné a bezduché.
Nezvratný osud 5 (2011)
Neuvidíte nič, čo by ste už nevideli... tvorcovia sa dokonalo držali očividne osvedčenej šablóny "lacný úvod, vízia, panika, únik smrti, trápne vyšetrovanie, trápny pohreb, pomalé umieranie", vykrádali predošlé diely ako sa len dalo a dokonca sa znížili až na takú úroveň, že museli používať klišé typu "kvapkajúca voda na zásuvku, či kábel s poškodenou izoláciou", "žene, predierajúcej sa v dave ľudí, padnú na zem okuliare a niekto ich odkopne/zašlapne a potom je slepá ako krtko", "niekto sa pozerá na niečo záhadné, napínavá atmosféra, potom ho niečo vyruší a keď sa pozrie späť, tak to tam už nie je..." a rôzne iné úchylnosti, vďaka ktorým som sa smial na tej zúfalosti scenáru... aspoň, že tie 3D efekty boli celkom pekné.