Posledné recenzie (117)
Hraběnky (2007) (seriál)
I po letech, když to znovu vidím v televizi, na to po očku kouknu a když je čas, tak ten díl aj dokoukám. Herecký obsazení je super, všichni jsou to neskuteční sympaťáci. Jen děj je zbytečně roztahanej do mnoha dílů. Zkrátit stopáž minimálně o třetinu, by seriálu rozhodně neuškodilo. Ovšem největším pokladem Hraběnek je jejich ústřední melodie, která je úžasná a podle mě neoposlouchatelná, z hlavy se jen těžko dostávající. Na tu bídu, co dneska všechny české televize točí, je tohle luxusní pokoukáníčko. 65%
Sucker Punch (2011)
Další Snyderovksá pecka, která mě pevně přikovala k židli a vizuálně ohromila natolik, že jsem se při počítačové hře bavila jako nikdy předtím. PC hrám já rozhodně neholduji a jen tak se to nezmění, ovšem na filmovém plátně je to věc jiná. Být nezúčastněným pozorovatelem a prostě se jen dívat, je mnohem větší zábava. Přece jen glosování vypjatých situací, rýpání do namyšlených chytráků či fandění utlačovaným jedincům, je mnohem víc moje parketa. Tato neskutečně zábavná akční jízda, která přitažlivě pohrdá realitou, je pro mě připomínkou toho, že nesmysly navlečené do slušivého hávu a uchopené tou správnou osobou, mě dostávají do extáze... and I LIKE IT ;p 75%
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Ještě větší pitomina než jednička. Jestliže tam ještě drželi tvůrci úchylný srandičky jakžtakž na uzdě, tak tady už se jejich podivný mozky neudržely. Absence příběhu se dala očekávat, ale nad takovouhle patlaninou všeho možného, místy až nemožného, zůstává rozum stát. I jako parodie by to stálo za pendrek. A když k tomu přihodím, v mých očích nesmyslné, protěžování C. Diaz, která byla a je nejotravnějším Andílkem, nemám daleko k odpadu. Tohle zkrátka nemá s příjemnou akčně komediální oddychovkou nic moc společného. Tohle je kardinální filmový průser. 10% za L. Liu a pár povedených akčních sekvencí.