Recenzie (315)
Občan Havel - Kandidát, Dusno (2009)
Supeeer Dokument vyvažuje, fakt, že je tu málo soch i laviček Vacláva Havla. Mě by vůbec nevadilo víc takových dokumentu, mnohem víc než jich je.
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Moc pekna erotická záležitost od Kubricka pro mě za mě lepší než Vesmirna Odyssea 2001 nebo Barry Lyndon. A přitom je to vkusné a dá se říct umělecký provedené.
Walking Dead - Save the Last One (2011) (epizóda)
Drsnej díl. Shane je zajimavej týp, kterýho je mít líp za přítele než za nepřítele. I když možná dokaže v ramci svých zásad i příteli vratit kudlu do zad.
Hrozba z temnoty - The Magnificent Seven (2007) (epizóda)
Super díl inspirovaný seznamem sedmi smrtelných (neboli hlavních) hříchů sestaveného papežem Řehořem I. Velikým na základě prací řeckého mnicha Evagriuse Pontského.
Walking Dead - What Lies Ahead (2011) (epizóda)
Dost dobrej začatek nové serie, jak ma být. I když samotná serie se už tak dobře nevyvijela. Dost dobrá postava Shane.
Spalovač mrtvol (1968)
Dobře natočeno i když není to komunisticko-bolševistická propaganda?
Teória veľkého tresku - The Proton Resurgence (2013) (epizóda)
Profesor Proton je super a Penny je zájmem je obdivu jak to s těma ubohýma geekama vydrží.
Teória veľkého tresku - The Closet Reconfiguration (2013) (epizóda)
Když se chcete Sheldonovi pomstít a udělat mu rádost, tak ho pošlete uklidit kumbál.
M.A.S.H. - Fade Out, Fade In (2) (1977) (epizóda)
Charles Emerson Winchester III. je docela jiné kafe a kaliber než Frank, kuní ksicht, Burns.
Priatelia - The One with Princess Consuela (2004) (epizóda)
I Dakota Fanning si zahrála v Přatelíchch a už tenkrát jí to šlo.