Recenzie (11)
To (2017)
Tak to(TO) nechceš......
Sedem statočných (2016)
Ale jděte..... Sedm statečných vážně? Ano bylo jich sedm, ano používali stejné fráze jako v originále, ale to je bohužel všechno. Určitě bych řekl solidní western to ano, ale ať už to mělo mít s originálním filmem něco společného nebo ne, Sedm statečných to opravdu není.
Vinnetou se vrací (1998) (TV film)
Pouze kvůli nostalgickým střípkům, které se ve filmu objevily, dávám jako divák ovlivněný Vinnetouem od plen 2 hvězdy, jinak bych musel ten odpad dát.
Twilight sága: Nov (2009)
1* "za vlky"...
Zmutované pavúky (2007) (TV film)
Tenhle film mě uráží natolik, že odmítám plýtvat slovy.............
Satan (2006)
Neskutečná chujovina, bože kdo mi vrátí těch 90 minut života....
Pacifik (2010) (seriál)
Po Bratrstvu Neohrožených jsem čekal něco víc vlastně ani nevím co bylo tam ve směs všechno co vyžaduji od válečného filmu. Snad mi jen trochu vadí, že se děj neodehrává v jedné četě a že každý jeden díl se "točí" kolem jednoho vojáka, ovšem přes tento "nedostatek" Skvělý seriál a perfektní Hudba Hanse Zimmera.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Nemám co bych zkritizoval a chválit bych mohl všechno a dlouho, není potřeba zbytečných slov kombinace Spielberga a Hankse snad zklamat nemůže PERFEKTNÍ FILM.
Courage the Cowardly Dog (1999) (seriál)
K tomuto seriálu mám především citovou vazbu, když si vzpomenu jak jsem na to jako "malej capart" koukal v anglickém znění a vůbec jsem nerozuměl o co v tom "kráčí" , ale všechno to přebil jeden podivný, růžový pes, ale především šílený a protivný dědek. Ovšem ani ve staří jsem na něho nezanevřel a černý humor prošpikovaný touto genialitou mě rozesmívá stejně jako kdysi.
Spoveď ambicióznej mrchy (2005) (TV film)
Naprosto Béčková romantická "komedie" plná stupidního humoru a 3* jsou pouze pro skvělou J.L.Hewitt