Recenzie (1 212)
Moto cestou necestou (2011) (seriál)
Otřesný Zounar,který potvrdil,že to rozhodně není takový pohodář jak vypadá. Bártu nemám rád... a celá ta sestava byla podivná. Zbytečně natažený dokument vlastně o ničem :-( amatérismus, ze kterého tvůrci dělají něco jako...
Sweet Tooth (2008)
No tak tohle je opravdu hlína - režisér asi jako dítě strašně moc miloval Jeníčka a Mařenku :-) protože jinak si nedovedu představit proč je nechal ve svém krátkometrážním snímku takhle zmasakrovat - každopádně síla za 80%
Misia na Mars (2000)
Mise na Mars je těžko uvěřitelné sci-fi,které je nakonec nudné a trapný konec toto sráží na úplné dno - 1%
The Rift (2012)
2% - za pocit,že jsem sledoval sci-fíčko jako prase. Bohužel zůstalo pouze u pocitu. Jde až moc poznat,že jde o amatérskou záležitost. Myslím,že tvůrci si udělali radost (důležité je,že jsou spokojeni oni - já jim to přeju)!
Simon Pegg and Nick Frost's Star Wars (2011)
... takové bonusové videa tu nemají co dělat. A klidně tam můžou bejt třeba Tom Cruise a Cameron Diaz! Dva šašci (i když moji oblíbení) na téma Star Wars - 0%
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Bohužel jsem velký fanoušek Simona Pegga, bohužel proto, protože ho někdy vidím v takovýchto divných amerických komediích. Jako je třeba Maraton lásky apod. Budu moc rád,když zůstane v Anglii a bude dál tvořit tu starou dobrou britskou komediální klasiku. Tohle mě moc nebralo - i když šlo o poměrně slušné herecké obsazení :-( 39%
Podozrenie nula (2004)
Podivná slátanina poněkud zvláštních vidin Bena Kingsleyho! Matrixová Carrie-Anne Moss je asi to nejzajímavější v tomto lehce nudném krimi-nadpřirozenu! Je to film na jednou kouknutí - 35%
Seed (2012)
Sorry,ale já viděl pouze nudné procházení se po pískovně! Sci-fi nádech ano,ale toť vše! Tohle je jen pro fandy tohoto žánru. Ostatní (jako třeba já), uvidí jen šmatlajícího týpka a písek :-( Bohužel...
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Akční taškařice s Tomem a Cameron! Nic extra, ale taky žádná hrůza - čistých 50%
Svetová vojna Z (2013)
Je Světová válka Z nejlepším zombijáckým filmem co jsem kdy viděl? NE! Dala se Světová válka Z natočit lépé? ANO! Na tento film jsem se strašně moc těšil a i když jej nepovažuji za top movie roku 2013 musím uznat,že patří k těm lepším letošním výtvorům. A co film sráží? Hluchá místa, chaotické akční scény a zvláštní konec! 79% - po druhém shlédnutí musím uznat,že se mi film líbil o něco víc a 4 hvězdy si zaslouží!