Recenzie (120)
Carrie (2013)
Neznám knižní předlohu a ani jsem neviděl žádnej z předchozích filmů, takže se dá říct, že jsem na tento film šel naslepo. Moc jsem od toho neočekával a ani jsem toho moc nedostal. Julianne Moore v roli fanatické matky seděla dokonale a Chloë Grace Moretz mi v roli Carrie nevadila, jenže do plesu to bylo spíše zkoumání povah a vcítění do hlavní postavy než celkové užíváni si filmu.
Turbo (2013)
Tohle je jeden z těch průměrných animáků. Celkem pobavil, ale ne tak jak bych čekal.
Útok na Spojené štáty (2012)
Tohle opravdu můžou natočit jen Američani :D
Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik (2010)
Na děcka co se snaží chovat jako dospělý se fakt nedá koukat.
Mupeti (2011)
Bez toho zpěvu by to bylo lepší.
Křižovatky života (2013) (relácia)
Ani frontální lobotomie by mi tuhle sra*ku z hlavy nedostala.
QI XL (2013) (relácia)
Pořad o ničem.
Jack, zabijak obrov (2013)
Bylo to daleko lepší, než jsem očekával. Velmi příjemná podívaná.
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Vždyt to mohl být výborný prequel Blade. :D
Legenda o Zorrovi (2005)
Trapná parodie prvního filmu.