Obľúbené filmy (10)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Musim asi kompletně překopat svoje měřítko hodnocení filmů, protože tenhle film daleko předčil mnou doposavad nejlépe ohodnocené filmy. Když se mi alespoň jednou stane, že zůstanu s otevřenou hubou strnulý zírat na odehrávající se dění, je to jednoznačně za 5*. Jenomže co se avengers týče, vše to nejlepší ze všech indivualních filmů bylo použito ve 140 minutách a vzniklo tak něco nevídaného. Do teď se eště nestalo abych několikrát během filmu byl jak přikovanej ke křeslu a totálně odrovnanej vším co se ve filmu odehrává. Od začátku až do zjevení Červého xichtu ultrabrutalkrutěmasakralní salva hášek, vtipných scén(viz. rána Hulka Thorovi a vzapětí jeho škodolibý úškleb), dosti nadupanejch akčních chvil a napětí. Tohle bude asi na hodně dlouho špička v mém repertoaru zhlédnutých filmů. PS: Hulk..........SMASH!
Star Trek (2009)
Co můžu říct? Bavil jsem se od začátku až do konce, možná mi jen trochu chyběl starej Kostrovo humor, ale Karl Urban vzal roli podle svého a povedlo se mu to. Anton Yelchin, velkej sympaťák, to samí C.Pine, ale i ostatní obsazení a po zjištění že do strojovny usedne Simon Pegg jsem byl doslova jak v ráji. Prostě 5 zářivých hvězd :-)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Bylo to přesně takové jaké jsem očekával. Takže velká spokojenost.
Súboj titanov (1981)
Nádherný fantasy film, na který jsem koukal už jako malý a líbí se mi do teď. Tenhle film je nenahraditelnej.
Maverick (1994)
Tenhle film dokazuje, jakej je Richard Donner skvělý režisér a Mel Gibson skvělý herec.
Tron: Dedičstvo (2010)
Možná je film vnitřně prázdný, jenže když si poslechnu soundtrack od genialních Daft punk, dojde mi, že je to audio vizualní onanie. Prostě a jednuše v Blu-ray, pastva pro moje oči.
21 Jump Street (2012)
Parádní akční jízda a bránici namáhající komedie s krimi zápletkou. Miluju sérii Smrtonosné zbraně a tenhle film jsem si taky oblíbil. Proč asi? :)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
První a taky nejlepší piráti, nepřestanou bavit a nepřestanou bavit.