Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
Volajú ma Earl (2005)
Bratstvo neohrozených (2001)
Teória veľkého tresku (2007)
Červený trpaslík (1988)
Hitlerovi muži (1996)
Simpsonovci (1989)
Zem - sila planéty (2007)
Futurama (1999)
Walking Dead (2010)
Myslím si ,že za poslední dobu konečně seriál na který se dá koukat.Má to děj,nápad,akci a v neposlední řadě i dobré herecké obsazení.