Posledné recenzie (47)
Narcos (2015) (seriál)
Latinou prosáklé skrz naskrz, namixované se skutečnými záběry, dějová linie opírající se o skutečný politický a narko tyjátr tehdejší doby, herci vybraní tak dobře, že mě mrazí jen při pomyšlení na ně. To vše doprovázené úvodní znělkou, kterou jako jednu z mála seriálů nikdy nepřeskočím. Soy el fuego que arde tu piel, soy el agua que mata tu sed. (I am the fire that burns your skin, I am the water that kills your thirst.)
Marťan (2015)
Matt Damon i Ridley Scott to zvládli na jedničku. Vytříbený, nenásilně působící humor Matta zasazený do prostředí opuštěného Marsu je něco, co mě dokázalo položit do naprosté pohody. Jinak celkem slušná inspirace u Live at Pompeii od Pink Floydu s tím tónem, který vždy zahrál při novém SOLu nebo dni.
Temný prípad (2014) (seriál)
Konečně detektivní seriál dle mého gusta. Úžasně vybraní herci, příběh, který není zbytečně přeplácaný a hlavně tempo, jakým seriál ubíhá. Ani rychlé, ani pomalé, věci prostě přicházejí v ty pravé okamžiky. O kameře netřeba mluvit. Luv it!