Recenzie (37)
Gulliverove cesty (2010)
Nevím, co od filmu s Jackem Blackem očekávali ti, co se zasloužili o tohle nízké hodnocení, ale já když vidím, že někde hraje tenhle týpek, tak se na takový film koukám s tím, že se chci prostě jenom pobavit nad nenáročnou blbinou. A to se mu povedlo, několikrát jsem dost zasmála a celkově se mi to prostě líbilo. 3-4*.
Jonesovci (2009)
Velmi milé překvapení. Nejdřív vás oblbuje komedií a najednou bum! a máme drama... a končí se (no, dost předvídatelně) sladce. Ale jsem za to ráda, protože jinak by to bylo na depku! Prostě skvělý námět, hercům to šlape, minuty pěkně ubíhají, co víc si přát?
Kľúč (2005)
Bát se u toho asi nebudete (za což jsem já osobně i ráda). Většina filmu mě nijak extra nebavila, ale ta závěrečná půlhodinka mi to celkem vynahradila. Vážně jsem nečekala, co se z toho nakonec vyklubalo, dost dobré... A i když jí nebylo moc, tak pěkná hudba!
Anna Kareninová (2012)
Krásně, ale opravdu krásně se na to dívá, ale jinak.... meh. Nemastné, neslané. A ano, ještě hudba stojí za to.
Svetová vojna Z (2013)
Co se týče hororů, jsem hrozný strašpytel, ale už mám vyzkoušené, že pokud je to zombie námět, tak je to ve většině případů pro mě snesitelné (ačkoli ten minulý - (REC) - mě zahnal málem pod postel). A tohle ani není takový ten čistokrevný horor, takže u mě dobrý. Že tam bude hrdinně pobíhat Brad P., to mi bylo jasné, ale že mu bude v té úvodní asi-čtvrtině zdatně sekundovat jeho filmová manželka... to jsem tedy čučela, co ji ve skautu naučili! Pachtění se za lékem vcelku nic nového, prostě pár monologů o Matce Přírodě a bum, je to tady. Ale jo, líbilo se mi to. P.S. Velmi mě pobavilo zjištění, že nový "Doctor Who" zde podle imdb hraje postavu "W.H.O. Doctor" :)
Kto prežije - Micronesia – Fans vs. Favorites (2008) (séria)
Uživatel "Tom Riddle" ve svém (editovaném) příspěvku naprosto vystihl mé dojmy. V průběhu sledování show jsem totiž i pravidelně po každé epizodě pročítala komentáře na českém fan-webu, kde to bylo v bledě modrém to, co čtu tady... "Ozzy je bůh!" a "Co tam furt dělá ten línej vorvaň Cirie!" apod... lezlo mi to krkem, takže jsem ráda, že nejsem jediná, kdo pojem Survivor chápe jinak. Takže díky, Tome R. Jediný bod, kde se neshodneme, je úplně poslední věc a to oblíbenec... Natalie opravdu nemusím.
Kráľova priazeň (2008)
Po dlouhe dobe skvele drama, skvela hudba... A ze moc nemusim Scarlett J., tak tady me dostala. Rozhodne doporucuji :)
Emma (1996)
Myslím, že jsem celou Jane Austen objevila kdysi právě díky tomuhle filmu. Moc hezké zpracování (výjimečně chválím i český dabing) a pokaždé mě překvapí, kolik tam nacházím dnes už dost známých tváří... a Jeremy Northam v tom škrobeném límečku, aaah ;))
Po prečítaní spáľte (2008)
Aaah, miluju takové filmy! Absurdita střídá volovinu jak na běžícím páse, já se usmívám, až řehním a nestačím se divit, čeho jsou vesměs vážně braní herci schopní pro potěchu bratrů Coenových. Rozhodně mě to tedy bavilo víc než oscarová "Země". Brad a Frances jsou dvojka k pohledání ;)
Biutiful (2010)
Krásně pohádkově melancholický začátek a konec s depresí mezi tím. Těžko je mi z toho, ale nebylo to špatné...