Recenzie (166)
Konzultant (2013)
Tak tohle by pořádný úlet. Prostě hovadina. Ale alespoň 2* to dostane. Jsou i horší filmy.
Prometheus (2012)
Jako celek mi to nepřišlo ničím výjimečné. Normální průměrný film. Možná, že měl pár světlých momentů, ale filmy Ridleyho Scotta jdou kvalitou dolů. Snad to někdy v blízké době zlomí.
Kniha života (2014)
Velmi pěkný animák s orignálním tématem a hezkým příběhem.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Ztráta času. Knihy jsem nečetl a ani neočekával nějaký významný filmový zážitek, ale tohle byl prostě děs.
Hanba (2011)
Asi jsem úplně mimo, ale tenhle film pro mne byl naprostým utrpením. Bohužel jsem nemohl dát ani tu hvězdu, což mne mrzí, ale prostě hrůza. Film byl úplně mimo, chyběla mi nějaká pointa.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Tohle už není ono. Chybělo to co bylo v prvním díle.
Guľový blesk (1978)
Tu jenom člověk čeká, kdy ten blesk uhodí :)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Další z přehlídky zlaté kolekce českých filmů. Geniální nápad a naprosto excelentní zpracování a herecké výkony.
Na samotě u lesa (1976)
Krása, krása. Prostě úplně úžasný film, na který bych se mohl dívat znovu a znovu.
Traja veteráni (1983)
Povedená "pohádka" u které se vždy člověk pobaví a zasměje. Ale zároveň ho zamrazí přítomná realita života.