Recenzie (3 457)
Pod Jazvečou skalou (1978)
Vždycky když je první sníh, tak jeden z mých kamarádů zahlásí: 'Sníh, snížek!!' :)
Na pytliackom chodníčku (1979)
Tomáše Holého mám zkrátka v oblibě a Na pytlácké stezce se vždycky rád podívám. :)
Mazaný Filip (2003)
Mazaného Filipa jsem viděl tolikrát. A stále se nemůžu nabažit tohoto krásně absurdního humoru. Ani tady nebudu vypisovat všechny ty hlášky, co mě pobavily, jelikož bych se upsal.. Radši si něco píchnu, protože 'injekce lééčíííí..'! :D
Kiler (1997)
Juliusz Machulski je stěžejní polský režisér. Jeho - troufnu si říci dvorními - herci jsou Cezary Pazura a Jerzy Stuhr. Kiler je záležitost podobná filmům Guye Ritchieho a rozhodně nepokulhává nijak pozadu. Nevím, zda to je tím, že umím polsky, ale spíš bych to tomu nepřisuzoval..anglicky umím taky. :D
Choking Hazard (2004)
Někdy je zkrátka ten správný čas.. čas na střílení zombivců. :D
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Konečně se Bradavice dostaly do roviny, kterou v knížkách tolik zbožňuju..a tou jsou úmrtí důležitých postav. ]:-| A když se toho všeho ujme Alfonso Cuarón a Emma Watson si obleče parádní mikinku, je vystaráno. :D PS: Po zhlédnutí celé série korunuji tento třetí díl na nejlepší díl celé série a David Yates se může jít zahrabat!!!
Pofajčíme, uvidíme (2004)
Harold a Kumar je prostě dvojka, která mě dostatečně pobavila a přitom nijak neznechutila (jak to v poslední době u takovýchto filmů bývá). Dík. :)
Garfield (2004)
Chudák Murray, musel tuhle nudu snášet ve studiu. Hvězdičku za Garfielda samotného a hvězdičku za lasagne.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Já prostě miluju Kaufmana. A taky miluju Jima Carreyho hrajícího na smutnější notu. Toť vše.
Nevyhrožuj (1996)
Někdy je nemůžu vystát, někdy mi nevadí..Wayansovi. Tady to bylo tak napůl, ale pár momentů mě pobavilo.