Recenzie (62)
Deadpool 2 (2018)
Genialni. Reynolds se neboji delat soufky i z tech nejzakladnejsich filmovych klise. A na to, abych napocital vsechny odkazy na dalsi filmy budu DP2 muset videt jeste minimalne dvakrat. neporovnatelne lepsi nez posledni Avengers.Nejhorsi na filmu je tak tim padem jen popis obsahu od CInemArt - to se opravdu NEPOVEDLO! Suma sumarum - 4hvezdy za film a pata za "Kirsten Dunst"
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Nudne, predvidatelne, i na komixovku trapne. Nejhorsi Marvelovka za posledni dobu. 3* za efekty, Thanose a obcasne vtipy. Not impressed, not at all.
Logan: Wolverine (2017)
sestrihat na 90min max a pak by si to asi zaslouzilo i 4 hvezdy. Nudne, rozplizle a nevyuzite zklamani.
Café Society (2016)
Nuda nuda, sed, sed.... bohuzel naproste plytvani casem
Jednotka samovrahov (2016)
Zklamani roku...tmava otravna nuda.Po hodine jsme odesli... Mozna tomu tam nekdy v budoucnu druhou sanci na placce, ale momentalne fakt vsechno spatne.
Velká hra (1980)
Velke diky DJ Lonelymu za moznost shlednout a jako prvni ohodnotit tenhle skvost. Myslim, ze by si zaslouzil mnohem vic shlednuti a ze ma potencial na to, aby se stal podobnym kultem jako Deadly Prey. Fakt jsem se bavil :-)
Sniper 5 (2014)
Videl sem mnohem horsi filmy s mnohem vyssim hodnocenim....
Čierny Blesk (2009)
Green Hornet, Navrat do budoucnosti, Hvezdne valky...vse smichane dohromady? Tocene v Rusku? Letajici Carevna? Proc ne! Bavil sem se :-)
Útok na Spojené štáty (2012)
Ne, tohle jsem opravdu nemel videt. Klasika z 80tych mela kouzlo doby. Tohle bylo neco nepopsatelne nechutneho... Presne jak nekde pise verbal - ted uz jen cekam, kdy natoci remake Hrisnaku... Jen se s nim neshodnu na hereckem obsazeni - ocekavana sestava je Amber Heard a Channing Tatum, nebo Justin Timberlake. Otec "Baby" bude pochopitelne Val Kilmer
Červená smršť (1984)
Pro me jeden z nejkultovnejsich a nejlepsich akcnaku z osmdesatek. S odstupem casu by tomu slo vytknout spoustu veci, ale je to proste film poplatny dobe vzniku.