Posledné recenzie (72)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Freakin' Awesome!!! 5* som mala chuť dať už po prvej pol hodine...
Železné srdce (2014)
Celkom nechápem také rozporuplné reakcie a nízke hodnotenia. Možno mám skreslený úsudok kvôli slabosti na vojnové filmy (a príbehy ako také), ale Fury je určite jeden z tých lepších, čo sa v poslednej dobe objavili - surový, špinavý, realistický (okej, o tomto sa, našťastie, nemôžem hádať) a ani tá hrdinskosť na záver mi nevadila. Veď predsa potrebujeme v živote aj takéto postavy. MVP za mňa Loganovi Lermanovi, chalan ma baví v každom svojom filme a keby neviem, že to bolo inak, povedala by som, že Norman bol napísaný jemu na mieru, zakaždým, keď bol v zábere, nemohla som z neho odtrhnúť oči. V tesnom závese za ním ma veľmi prekvapil Shia LaBeouf (a dostal by ma aj bez vytrhnutého zubu).
Darca (2014)
Zaujímavá myšlienka, klasicky super Jeff Bridges, akurát ten záver mi prišiel zbúchaný na kolene. Za prvú hodinu by som dala o hviezdičku viac, ale potom to už bola len znôška záberov, z ktorých ma rozbolela hlava.