Recenzie (461)
Karate Kid (2010)
Tak nadšení pro tenhle film moc nechápu. Dalo se na to dívat, ale jednoduše nic extra.
Famílie (2010) (seriál)
Nic extra, ale dá se to sledovat a musím uznat, že pokud by stejný scénář dostali u nás vznikne z toho fraška... Čím to je??
DC Showcase: Catwoman (2011)
Na to, že to je kreslený, se nám Catwoman s hlasem Elizy Dushku převedla opravdu velmi sexy. Tady, ale končí veškeré plusy, takže shlédnutí doporučuji pouze mužskému publiku.
Dobrodružství Priscilly, královny pouště (1994)
Co k tomu dodat? Šílenost pořádného kalibru. Na vyznavače dramat to asi může působit více než na mě, mě zaujalo hlavně to, vidět Elronda z Roklinky měnit desítky extravagantních dívčích šatů a sledovat ho jak učí tančit domorodé Austrálce do zvuků příšerné ABBY... :)
Batman Beyond: The Movie (1999) (TV film)
Osobně jsem čekal větší katastrofu...
Green Lantern: Emerald Knights (2011)
Jednotlivé části nejsou vůbec špatné, dohromady mi to ale nějak nesedí...
Na houby (2011) (relácia)
Docela povedená podoba nevděčného tématu a pro houbaře vcelku naučná zábava :)
Den & Noc (2010)
Dobrý nápad nedostojí svému potenciálu...
Kravaťáci (2011) (seriál)
Líbí se mi to, ne proto, že bych měl rád obleky a lidi v nich, ale proto, že je rád nemám a přesto mě to dokázalo zaujmout...
Bolesti slávnych (2009) (seriál)
Musím říct, že tohle je jeden z nejnaivnějších seriálů, kterej ale ještě jakž takž funguje...