Recenzie (461)
Štamgast (1987)
Some people never go crazy. What truly horrible lives they must live.
Green Book (2018)
Krásný film.
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Ale je z toho komedie!
The Grand Tour (2016) (relácia)
Krátká přestávka jim, zdá se, jenom prospěla ... :)
Taxikár (1976)
Parádní atmosféra, ale jenom atmosféra. Je možné, že jsem to úplně nepochopil, ale je holt rok 2015...
Ľadové kráľovstvo (2013)
Bez toho zpívání by to bylo za 4*, ale pěkný.
Ničitelia mýtov (2003) (relácia)
Nejlepší šprti na světě... :)
Hon na líšku (2014)
Tak tohle se mi vůbec nelíbilo. Film jsem shlédl jenom kvůli sportovní tématice, té je ale ve filmu poskrovnu. Hlavně se zde řeší strašně podivný vztah hlavních postav,v čele s očividně psychicky nemocným du Pontem (Steve Carell). Dále se film také odvíjí strašně pomalu, zápletka v podstatě chybí a tak jediné co se mi vcelku líbilo, byly slušné herecké výkony.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Zas to samý, ale na mě to pořád funguje...
Bláznivá jazda v L. A. (2014)
Potrhlé, ale výborně vyvážené, ani na minutu nenudí...