Posledné recenzie (195)
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Ajej, super záhadná a geniální AI "entita" a s celou koncepcí MI je rázem konec. Je z toho jakási kapsářská odysea... První film ze série, který mě vůbec nebavil. Dvě hvězdičky dávám za krásné kulisy Říma a Benátek.
Robin Hood (2010)
Konečně zpracování jedné legendy dle mého gusta. Ridley Scott prostě umí, to je bez debat a tady mi to opět ukázal! Director's Cut je malinko zdlouhavější, ale já si ten příběh užíval od začátku do konce. Marion v závěrečné bitvě bych si odpustil, ale tuhle "milostnou daň" velkých bijáků už jsem se naučil snášet.:) Gladiátor je v mém žebříčku ještě o stupeň výš, ale i Robin Hood se Russellovi povedl, takže za mě plná palba.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Seriál ještě dokázal pobavit (šokovat), bylo to nové, svým způsobem originální, ale tohle už fakt nee.