Recenzie (102)
Agent WC-40 (1996)
Na tento film jsem se podíval jen kvůli Leslie Nielsenovi...
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
4* za Asylum
Apokalypsa (1979)
Brilantní muzika, překrásná kamera a orgazmické vizuály...
Atentát (1964)
Dobrý film, který může sloužit jako naučný.
Autá (2006)
Nejroztomilejší animovaný film co jsem kdy viděl :) Kdybych to viděl třeba v 9-ti letech, tak bych se asi zbláznil xD
Bastardi (2010)
Za Tomáše Magnuska dávám +1* protože sympaťák v hlavní roli se cení!
Blade 2 (2002)
Tento díl mi příjde nejlepší a líbí se mi účast Dannyho John-Julese (Danny John-Jules) alias KOCOURA v Červeném trpaslíku :-)
Bohatí a pekní (1987) (seriál)
Jako vtip to funguje xD XD
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Takhle smíchat emoce s napětím se dlouho nikomu nepodařilo! Vynikající kamera, stříh a hlavně herecké výkony v čele s Tomem Hardym.
Cesta (2009)
The Road! Krutá! Není to ale popcornová zábava - zato zažiješ napětí, které např. v IronManovi nepoznáš! Supr :) Dávám 4/5 :)