Recenzie (102)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Jeden z nejlepších dílů. Nečekal jsem že mě to vezme až tak..
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po druhém shlédnutí všech sezón 1-5 stále dávám 5*!
Jupiter na vzostupe (2015)
2* za super akci, kterou Wachowští umějí na výbornou.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
4* za Asylum
Umelec (2011)
opravdu mu ty oscary přeji. Přesto, že je paradoxně bezeslov, řekne vám toho opravdu dost. Dokonalá oslava filmu jako takového.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Takhle smíchat emoce s napětím se dlouho nikomu nepodařilo! Vynikající kamera, stříh a hlavně herecké výkony v čele s Tomem Hardym.
Chuck (2007) (seriál)
Špatně stříhané akční scény a občas horší humor (Buymore) jsem schopen odpustit...
Kancl (2001) (seriál)
Můžu říct že takhle nahlas jsem se nikdy nesmál :)
Frida (2002)
Opravdu hodně dobré životopisné drama. Je to skvěle podaný film! + výtečná kamera, kostýmy a výprava 5/5
Super 8 (2011)
Nejvíce se mi líbil stejně film THE CASE :)