Recenzie (102)
Súmrak mŕtvych (2004)
Právě tady jsem si uvědomil jak miluji britský humor. Dvojka Simon Pegg a Nick Frost je prostě opravdu zábavná.
Requiem za sen (2000)
MAMI! Nebudu fetovat! Tato slova mě napadla při závěrečných titulkách. Film to je vskutku depresivní a děj je, jak už tady v komentářích zaznělo, plytký. Jde hlavně o sondu do života feťáka. Sledujeme tedy osud několika hrdinů, kteří jsou spolu nějakým způsobem propojeni a jak se jejich životy hroutí. Nejvíce mě bavil příběh osamělé staré ženy, která dostane pozvánku do televizní show. Potřebuje proto zhubnout, aby se dostala do svých červených šatů. Přitom se zfetuje prášky na hubnutí. A právě tady se mi také líbilo jak Aronofsky používal kameru, světlo a střih. Opravdu povedené a originální zpracování. Přesto se mi zdál film dost natahovaný jen kvůli závěru filmu, kdy se dozvíme, jak to teda dopadne.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Neviděl jsem, nikdy nechci vidět, nikdy neuvidím...
127 hodín (2010)
Jedinečný filmový zážitek. Až na konci filmu si začnete vážit toho, že můžete kdykoliv volně vstát a jít si kam se vám zachce! :)
Valentín (2010)
Seděl jsem v 14 hodinovém letu z Bangkoku do Prahy a při sledování tohoto filmu se to vyšplhalo až na 28 hodin...
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Tento film mi z otravné české produkce, sedl asi nejvíc. Kotek a Mádl trochu vulgárnější snowborďáci a bavil jsem se...
Vo štvorici po opici (2009)
OPRAVDU HLASITÝ SMÍCH...
Lovci dinosaurov (2005)
Je mi to líto...
Twilight sága: Nov (2009)
Naprostá nuda - ale opravdu - ten film nemá děj! jediný plus je prostředí...
Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story (2005) (video kompilácia)
Průměrná epizoda natáhnutá na hodinu a půl...