Recenzie (247)
Metr X (2000) (amatérsky film)
Jsem rád, že je zde alespoň jeden amatérský film, tohle je velmi dobrá práce... samozřejmě kecám, ale metrx si získal jméno kultu mezi amatérskými filmy.
Kocka (1997)
Kamera: Derek Rogers .... neuvěřitelné, vynikající thriller, klaustrofobní prostředí, kazan rulez.
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (relácia)
Tohle je skvělé, o psychiku se hodne zajímám a líbí se mi kouzla... nechápu takové nízké hodnocení. A technicky je tento film skvělý též, ty barvy jsou živé a z přístroje zvaného kamera se zde vytřískává maximum.
Paskvil (1997) (relácia)
To nejlepší, co před půlnocí seženete:)
Hry bez hranic (1965) (relácia)
super! nejlepší bylo o prázdninach sledovat bednu kolem poledne a ta znělka je dokonalá!
Z deníku žáka III. B aneb Edudant a Francimor (1993) (seriál)
Šteindlerův komentář je nejdokonalejší!!!
Jak se natáčelo Putování s dinosaury (1999) (TV film)
Toto je dokonalé!
13. komnata - 13. komnata Tomáše Hanáka (2006) (epizóda)
hej rofl, výběr ester jako moderátorky bylo nejlepší rozhodnutí ever.
Deň po (1983) (TV film)
Kamera: Gayne Rescher ..... tohle se nemusí vidět, ale kdo neviděl, přišel o hodně... protože tohle je nejlepší katastrofický film s nukleární tématikou. a kamera je originální, Rescher používá hodně starých záběrů a některé výjevy jsou dobré jako staré fotky. Líbí se mi to velice, přestože příběh je poněkud těžkopádný...
Osudový dotyk (2004)
Kamera: Mathew F. Leonetti ....... ashton Kutcher ma podobny osud jako Jim Carrey - dokáže zahrát dokonalé role, ale příležitosti dostává pouze u debilních snímků, ve kterých dělá blbečky. Ale tento film jen dokazuje, že je to skvělý herec, který je pouze nevyužitý... tento druh filmů se mi neuvěřitelně líbí...