Recenzie (21)
Revival (2013)
Letní oddychovka, kdo čeká nějakej vyloženě uměleckej dojem, tak nepochodí. Ale černej humor je rozhodně můj šálek čaje a já jsem celý film poměrně bavil. Krobot toho sice moc nenamluví, ale vetšinu z toho co řekne tak zabíjí,
Dinoshark (2010) (TV film)
Ta mexická hudba tomu dává fakt hodně. Jinak na Asyláky to nemá.
Twin Peaks (1992)
Přesto, že film trvá dvě hodiny, tak jsem ho nepochopil. Je to celé takové nějaké zmatené.
Truman Show (1998)
Nejlepší fim Jim Carrey - ho.
Vymedzený čas (2011)
Skvělá myšlenka. Rozhodně film, co stojí za vidění. I přes to, že v tom hraje Justin Timberlake.
Zelená míľa (1999)
Jeden z mála filmů, kde tři hodiny utečou jako nic a jeden z mála filmů, který mě opravdu dojal k slzám. Brilantní výkon Toma Hankse a nezapomenutelná postava Johna Cottey. Jeden z nejlepších filmů co jsem viděl.
Sharktopus (2010) (TV film)
Pokud chcete zabít hodinu a půl svého života tak jen směle do toho. Ve scéně, kdy mutant sežere turistku skákají bungee jumping jsem dostal záchvat smíchu a velitel genetického experimentu, nebo co to je, který své dceři říká "Tykvičko" vypadá jak uchyl a ne jako člověk kterej by dovedl stvořit genetického mutanta, navíc musí bejt asi teplej. Jediný malý, ale hodně malý plus jsou holky v plavkách, který se tam nahodile vyskytujou, zpravdila než je něco sežere, bohužel ani jedna neni nahoře bez. Třešničkou na dortu tohoto filmu je mexická hudba, který dokreslí kvalitu tohoto filmu. Něco tak kulturně vydatnýho člověk často nevidí. Na podobné filmy by to chtělo novou stupnici stupidy. Odpad!
Česká soda (1993) (seriál)
Alles gutte forever
Tele Tele (2000) (relácia)
Přijdě mi to víc trapné a křečovité, než-li vtipné. 90% vtipů divák stejně zná a tak pouze čeká jakým stupidním způsobem jej ztvární tvůrci pořadu. A těch 10% vtipů nestojí za to, aby se na to člověk koukal. Nic méně, za Suchánka dvě hvězdy.
Incantesimo - Okouzlení VIII (2005) (séria)
Nejde to, opravdu ne.