Recenzie (63)
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
"na slovenske pomery". nadherna fraza. citim sa po nej ako malomocny.
Pomsta znásilnenej (2010)
Mam rad revenge movies, no tieto sceny ma nechavali viac mnej chladnym. Sarah Butler je nadherna, no nie vzdy som jej veril to, co prave robila. Po dlhom case som vsak videl exploitation, ktory dopadol podla mojho gusta, takze za mna solidne 3*
Ako vycvičiť draka: Legenda o Kostilámovi (2010) (TV film)
Za kladivohlavu velrybu a jaka a kladivohlavu velrybu osedlanu kladivohlavym jakom a thora vrhajuceho kladivohlave velryby osedlane kladivohlavymi jakmi by si to mozno zasluzilo jednu * naviac, ale... no, zasmial som sa :D
Tormented (2009)
Hm. Videl som aj horsie. Velmi slaby priemer az podpriemer.
Pochovaný zaživa (2010)
3 a pol - 4*. Sice je to plne logickych failov, ale nenudil som sa.
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Crixus v podani Bennetta mi v Spartacovi nebol prilis sympaticky, resp jeho herecky prejav podla mojich kriterii zaostaval za Andy Whitfieldom. Tu to nie je o moc lepsie, podivne zastrety hlas, malo hrdosti v porovnani s Crixusom-sampionom a vecne uslzene oci ktore cudne puli v nevhodnych situaciach :D Ale neda mi to, musim aj tento serial ohodnotit 5*, pretoze sledovanie jeho vzostupu, hocake drevo je na placi, ma nenechava chladnym - a ze to su teda boje!
Zabite Downa (2006)
Strašné B, ale nevedel som sa od toho odtrhnúť.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Ddddiiiiinnnngggggg... to zaznela struna, ktorú tento film trafil. Moja struna. 50x videný a stále neopozeraný.
The Last Seven (2010)
Sklamanie.
V pasci (2010)
Možno aj 4*, neviem sa rozhodnúť. Určite to bolo kvalitnejšie než Last 7, ktoré síce žánrovo vybočuje, no mám z neho podobné pocity.