Recenzie (63)
Mother's Day (2010)
Otázka: Hlavného záporáka, ktorý vám a vašim blízkym ublížil množstvom kreatívnych spôsobov, máte možnosť odrovnať. Akú zbraň zvolíte? A) Nôž B) Kutáč z neďalekého krbu C) Veľkú dosku na krájanie. C je správne! Srsly...
Reboot (1994) (seriál)
Ráno. Víkend. Nova. "Daj to tichšie, ešte spíme!" Sladké časy.
Beast Wars: Transformers (1996) (seriál)
Nostalgia. :')
Muž na hrane (2012)
Odfláknutý koniec, ale inak veľmi pozerateľný film.
Špiónka Harriet (1996)
Pred rokmi som z filmu videl kúsok, odvtedy mi vŕtal v hlave a sem tam som si naň spomenul. Uff, muselo to byť aj 14 rokov dozadu. Vtedy to vyzeralo zaujímavo, teraz... trochu menej. 2* za "čaro nedopozeraného".
Let (2012)
Na môj vkus dlhé, ale inak som bol spokojný. John Goodman je klasa!
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
2* za film, 1* za sekeru. Oddychovka.
Černobyľské denníky (2012)
Ak by som do hodnotenia zahrnul aj nehorázne teplo v kine, boli by to len 2*. Predvídateľný dej, jediná "gore" scéna so zlomenou nohou a vlastne ani neviem, ako tie kreatúry vyzerajú a či sú inteligentné alebo len zombiekoidné. Trochu sklamanie...
Kidulthood (2006)
Depresívne.
Šmolkovia (1981) (seriál)
...meh...