Recenzie (140)
Brimstone (2016)
dráma z prostredia westernu...nie klasický western a dosť tvrdé zobrazenie, ženám ani rodičom veľmi neodporúčam...ale film skvelý, krásne prostredie, kamera...a zaujímavý príbeh...ale druhýkrát to pozerať nebudem
Korisť (2019)
keď si predstavím náš sprchový kút a tie 4 malé skrutky ktoré ho držia na stene tak sa mi chcelo v závere filmu veľmi smiať..." aligátor má raz chuť odhryznúť kufor auta aby následne neprehrýzol ani plastovú stoličku" smiešny film....
Pomsta (2017)
odkedy má človek v sebe 20 litrov krvi? príliš neuveriteľný príbeh McGyvera v sukni, ktorý pravdepodobne prešiel špeciálnym výcvikom SEALS len nám to režisér neukázal dopredu...inak ak niekoho naháňate s puškou v ruke je dobré mať ukazovák na spúšti, nie na hlavni...
Temný prípad - Season 3 (2019) (séria)
po s03e05 mi zatiaľ hrozí smrť unudením :-( po s03e08 nuda pokračovala, záver zabitý, bez prekvapenia...brrr
Banshee (2013) (seriál)
Neviem čo si mám o tomto seriály myslieť. Je to robené dobre, rýchlo sa dá na to namotať a potom už ideš lebo chceš vedieť ako to bude pokračovať. Problém pre mňa je v tom, že sa tu striedajú dobré pasáže s úplne nelogickými, kde mi rozum zastáva. Našťastie, sú tam zaujímavé postavy, skoro každá žena čo sa v seriály objaví vyzerá ako Miss USA a hlavný predstaviteľ ich poväčšine pretiahne. Tam ani upratovačka nevyzerá zle. Pozrel som to celé, aj keď poslednú sériu som viac trpel ako pozeral.
Králik Peter (2018)
dokonalé!!! už dlho som sa tak nepobavil na rozprávke a treba povedať, že je to šité rovnako pre veľkých ako aj deti...ten rap od Fort Minor predabovaný do slovenčiny bol super...
Odkaz vo fľaši (2016)
detektívi Pat a Mat v akcii! toľko nelogických vecí pri predávaní výkupného som ešte nevidel...ťažko sa to triezvo pozerá
Predátor: Evolúcia (2018)
malo by sa to volať Predátor: Komédia! pre mňa obrovské sklamanie
Na doraz (2017)
strašne tupý scenár, mal som chuť zabiť hrdinku sám! Ešte aj český dabing bol hlas tej najväčšej babráčky Susan zo Zúfalých manželiek...manželka to ako matka celkom prežívala :-)
Hora medzi nami (2017)
Ja som sa nudil, skoro žiadne napätie a veľké množstvo absurdností - pravdepodobne tam pred nimi spadlo lietadlo zo zvieratami zo ZOO a jedno im ušlo, po týždni alebo dvoch bez jedla by každý normálny človek zjedol psa, inak aj ten vyzeral dobre na to že pár týždňom nejedol. Vo filme ktorý sa tvári vážne mi takéto hlúposti dosť vadia. 2 týždne neješ, brodíš sa snehom so zlomenou nohou, ale máš stále chuť na sex :-)