Recenzie (14)
Díra u Hanušovic (2014)
Uf! Ale byla to šichta, dokoukat do konce...
Pojedeme k moři (2014)
Jedno shlédnutí stačilo, ale přesto musím přiznat, že ten film je hodně dobrý. To jsem opravdu nečekala.
Kúzelná opatrovateľka 2 (2010)
Bod za prasátka a bod za Maggie Smith, jinak by to byla hrůza.
Kluci v akci (2005) (relácia)
Když porovnám tento pořad s těmi ostatními o vaření - musím přidat další hvězdu.
Agatha Christie's Poirot - Opona (2013) (epizóda)
Po prvním shlédnutí jsem nevěděla, co si mám myslet. Teprve napodruhé mě tento díl oslovil, a to až mrazivě.
Julie a Julia (2009)
no, čekala jsem víc... Flim neurazil, ale ani nenadchl. Dost mi vadila M.Streep, která vypadala, že je neustále s min. 1‰
Ženy, které nenávidí muže (2012) (TV film)
co dodat? Agátku jsem propásla, neboť jsem prostředních cca 40 minut prospala. Tak moc mne to zaujalo :-(
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
toto báječné dílko mám i v knižní podobě a věřte, není dobré si je brát s sebou do nemocnice, obzvlášť když vás čeká břišní operace... :D
2012 (2009)
Chápu, že průměrnému americkému diváku lze nakukat kdejakou blbost. Já jsem ale trpěla. Např. při letu starého Antonova prašnými mračny. V podstatě jsem po celou druhou půlku filmu čekala, jestli bude stejně slabá jako ta první.
Ztracená brána (2012) (seriál)
dost mne pobavilo, jaké dali jméno šéfovi Botanické zahrady (vzhledem ke jménu skutečného dlouholetého ředitele)... :D zatím dost dobrý, proto směle dávám 4*