Recenzie (1 787)
Bílá nemoc (1937)
Jeden z nevětší protiválečných filmu vůbec od skvělého jak režijně tak herecky Hugo Haase o pár let poselství jeho filmu získalo na síle, diktatůra a zbrojení ale vydrželo bohužel i do dnešních dní a proto Bíla nemoc je stále aktuálni, závěrečná scéna zfanatizovaného davu je jedna z nejlepších scén jaka kdy byla natočena, alespoň postava Dr. Martina dáva proti předloze Karla Čapka trochu naděje.
Nezbedný bakalář (1946)
Nezbedný bakalář je tak trochu hořká historická komédie Otakara Vávry u které se nezasmějete sice často ale zato o hodně více než leckteré rádoby komédie dneška, pohled na dobu která nebyla zrovna procházkou je tak trochu poplatná době svého vzniku to se nedá upřít ale herci v čele s jako vždy výborným Zdeňkem Štěpánkem si své role vychutnali a to doslova a k tomu budoucí skvělí herci v dětských rolích jako Vlastimil Brodský či Jozef Vynklář je záruka že se divák opravdu nenudí.
Kluci na řece (1944)
Vynikajíci Jindřich Plachta v krásnem snímku Kluci na řece o neustále rivalitě dvou partii klukú kterou ocení každý kdo podobné věci zažil a vždy se na tento film režiséru J. Slavíčka a V. Kršky rád podívam.
Grinch (2000)
Jediná věc na celém tomto filmu která stala zato byl výborný Jim Carrey a jeho crash test. 45%
Apollo 13 (1995)
Apollo 13, technicky, réžijně a hercky naprosto dokonalý film o události o které slyšel asi každý, obdihuvodný výkon astronautu J. Lovella, F. Haise, J. Swigerta a celé NASA která vešla do dějin už jen tím legendárním oznámením Jima Lovella "Houstone máme problém".
Soukromé století (2002) (seriál)
Úžasný dokumentarní seriál ČT, nejlepší film je život sám a ať se jedná třeba o Králi Velichovek nebo Nízky let je radost sledovat Soukromé století.
Madagaskar 3 (2012)
Tak jsem tedy viděl Madagaskar 3 a platí to co u prvního a druhého dílu, humor který mě míji vééékkym obloukem ale série vyděláva a o to tu jde.
Mary Poppins (1964)
Přeslazený film tak že člověk riskuje cukrovku ale tim neříkam že jde o špatný film, Julie Anderson je skvělá dále kostýmy nebo hudba je výborná ale Mary Poppins není můj šálek kávy a Simpsonovích si krásně z tohoto filmu vystřelili.
Jurský park 3 (2001)
Jurský park 3 je příjemné překvapení, Joe Johnston si na nic nehraje a dáva nám dobrodružnou jízdu bez zbytečné temnosti druhé části, trikově skvěle a hlavně scéna s pterodakyly jé úchvatná, dobře jsem se bavil.
Legendární mořský had (2010) (TV film)
Zajímavý dokument o neméně zvláštni rybě je zarážejíci že v dnešní době o moři nevíme vše ale je to snad i dobře alespoň má člověk stále co oběvovat.